Emma Olofsson

- never ever give up!

Gör saker jag inte visste om ?

Publicerad 2013-02-26 18:20:46 i

Tydligen stalkar jag & skriver dumma kommentarer på en tjejs blogg. Mer än jag visste ? Haha! När skulle jag ha tid med de ? Jobbar, pluggar osv. Plus att jag är 20 år och beter mig inte som en fjant som du tydligen tror :) nej men kul att du tänker på mig iaf gumman ;) men nä jag har inte rört ditt kommentarsfält :-)

Iaf så jobba jag 7-16 idag på bruks, va kul & roligt som vanligt. Barnen är så fina <3 och personalen med :) några är mina gamla fröknar tom :) kul! Fått höra av några av dom att jag växt & blivit en klok ung kvinna. :) älskar stället!

I morgon är det onsdag vilket betyder = skola, LÖN! & hjärtat kommer hem, sa torsdag igår men nä han kommer i morgon :-D så åker nog dit på kvällen :)
Ledig på torsdag så :) ska ska dra & sova en sväng nu, vakna 6 i morse! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela